سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

دانلود آهنگ حمیرا به نام هم زبونم باش - دانلود اسپید

downloadspeed.ir › نام خواننده › ح › حمیرا
شب بلند و دل من در تب و تابه وای لحظه هام همه پر از حسرت خوابه وای ذره ذره دل من آب میشه ... باش حالا تو خون منی توی تنی یا نه از دل عاشق من دل می کنی یا نه بگو هنوز مال منی ...

حمیرا هم زبونم باش - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=wtiemRaGohk
۱۲ اسفند ۱۳۸۵ ه‍.ش. - بارگذاری توسطBahram9821
حالا تو خون منی توی تنی یا نه از دل عاشق من دل می کنی یا نه بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه شب بلند و دل من در تب و تابه وای لحظه هام همه پر از حسرت ...

دانلود آهنگ شب بلند و دل من در تب و تابه وای - دانلود جدیدترین ...

down21.rozblog.com/.../دانلود-آهنگ-شب-بلند-و-دل-من-در-تب-و-تابه-وای...
دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۲,دانلود آهنگ شب بلند و دل من در تب و تابه وایحالا تو خون منی توی تنی یا نه – از سپیده,دانلود جدیدترین ...
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۲,دانلود آهنگ شب بلند و دل من در تب و تابه وایحالا تو خون منی توی تنی یا نه – از سپیده ...
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ شب بلند و دل من در تب و تابه وایحالا تو خون منی توی تنی یا نه – از ... دانلود آهنگ از لینک مستقیم ۱ ... زیرمجموعه دانلود آهنگهای حمیرا.
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حالا تو خون منی توی تنی یا نه از دل عاشق من دل می کنی یا نه بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه شب بلند و دل من در تب و تابه وای لحظه هام همه پر از حسرت ...
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ شب بلند و دل من در تب و تابه وایحالا تو خون منی توی تنی یا نه – از سپیده.

آوای بزرگان

k1ava.mihanblog.com/
۲۴ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - جهت دانلود آهنگ ها به قسمت صفحات جانبی در ستون سمت راست وبلاگ مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام هر خواننده، آهنگ های لیست شده را دانلود ... ترانه سپیده دم با آوای گرم بانو مهستی؛ دانلود ... شب بلند و دل من در تب و تابه وای لحظه هام همه پر از حسرت خوابه وای ... حالا تو خون منی ، توی تنی یا نه از دل عاشق من دل می کنی یا نه.
۱۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آهنگ بارون بارون بارونه از رستاک با ریتم 6/8 ( شنبه 17 اسفند 1392 ) ... C#شب بلند و دل منDدر تب و تابه وای C#لحظه هام همه پر ازDحسرت خوابه وای. Bmذره ذره ... C#حالا تو خون منیDتوی تنیBmیا نه C#از دل عاشق منDدل میکنیBmیا نه.

متن اهنگ"همزبون باش"حمیرا | انجمن تاپ فروم

www.topforum.ir › انجمن ها › فرهنگ و هنر › موسیقی › لیریک Lyric
من بلا رو دوست دارم بلای جونم باش حالا تو خون منی توی تنی یا نه از دل عاشق من دل میکنی یا نه بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه شب بلند و دل من در تب و تاب وای لحظه هام همه ...

دانلود حمیرا شب بلند و دل من

radio.entrance.ir/حمیرا-شب-بلند-و-دل-من.html
هزار و یک آهنگ | دانلود آهنگ شب ... دانلود آهنگ شب بلند و دل من در تب و تابه وایحالا تو خون منی توی تنی یا نه – از حمیرا. بیشتر.

حمیرا شب بلند و دل من - دیوآنلاین

www.divi.ir/حمیرا-شب-بلند-و-دل-من/
هزار و یک آهنگ | دانلود آهنگ شب بلند و دل من در تب و … دانلود آهنگ شب بلند و دل من در تب و تابه وایحالا تو خون منی توی تنی یا نه – از حمیرابیشتر.

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ دوست دارم سیاوش قمصری - متن آهنگ ...

text.vistablog.ir/.../کد+آوای+انتظار+همراه+اول+آهنگ+دوست+دارم+سیاوش+قم...
کد آوای انتظار همراه اول آهنگ دوست دارم سیاوش قمصری,متن آهنگ,تکست آهنگ. ... دانلود آهنگ شب بلند و دل من در تب و تابه وایحالا تو خون منی توی تنی یا نه – از سپیده · دانلود آهنگ یه بارم بیا و به من فکر کن – شرط بوسه – از سپیده · دانلود آهنگ حال که ...
۲ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سپیده خواننده ایرانی‌تبار آمریکایی موسیقی پاپ و راک است. وی زاده ۲۴ دی ..... شب بلند و دل من در تب و تابه وای ... حالا تو خون منی توی تنی یا نه از دل ...

محبت

homeyralove.persianblog.ir/
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شب بلند و دل من در تب و تابه وای لحظه هام همه پر از حسرت خوابه وای. ذره ذره دل من ... حالا تو خون منی ، توی تنی یا نه از دل عاشق من دل می کنی یا نه. بگو هنوز ...

12 - PSW - دانلود و درخواست اثار موسیقی - psw.ir

forum.psw.ir/printthread.php?t=1324&pp=15&page=12
۱۸ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - خواننده : سپیده آلبوم : No Fear آهنگ : شب. ترانه سرا : هما ... آهنگ : شب شب بلند و دل من در تب و تابه وای ... حالا تو خون منی توی تنی یا نه از دل عاشق من دل ...

اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483618&showall=yes
۱۲ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - وای آخه! این آهنگ یادش بخیر ما که راهنمایی بودیم گیر به آهنگهای دلکش داده .... ماییم و موج سودا، شب تا به روز تنها ... البته سه چهار بیت آخرش رو من توی اون اجرا نشنیدم ولی تو یه منبعی ... تو گل سرخ منی تو گل یاسمنی تو چنان شبنم پاک سحری ؟ نه ... وجود تضاد یا زیادی واژه ها هیچ گاه روح شعر از بین نمی رود یا حداقل من این ...

[DOC]آلبوم مهتاب عشق

h-12345.persiangig.com/music.doc
حالا تو خون منی توی تنی یا نه از دل عاشق من دل می کنی یا نه بگو هنوز مال منی عشق منی یا نه شب بلند و دل من در تب و تابه وای لحظه هام همه پر از حسرت خوابه وای ذره ذره دل من ...
و سرانجام بعد از این درددل‌ها با سر بریده پدر، در همان شب به لقاء الله می‌رسد. .... موهام زد سپیده ... رو نداد،گفت:بابات عزادار ِ، حالا نگاه میکنم:محاسنت غرق خون ِ،بابا: مَن ذا الذی قطع وریدک؟ ... حرّکوهاهی تکونش دادند، آی خانم جان،عزیزم،دیدن دیگه صداش بلند نشد،ای وای. ... امام زمان می خواد جدش رو معرفی کنه،میگه:کُنْتَ رَبیعَ الاَیْتامِ یا جدا تو بهار دل ِ ...

ترانه های کارهای استاد تجویدی - نت آهنگ

www.noteahang.com › انجمن › شعر و ترانه › بزرگان شعر و ادب
۲۸ شهریور ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 16پست - ‏1 نویسنده
با آنکه هر شب ناله ها چون مرغ شب سر داده ام من در سر ندارم هوسی، ... وای، به دردی که درمان ندارد ~ فتادم به راهی که پایان ندارم ... به او سر زلف شکسته برای ~ شکسته دل من دادی عمر ی در .... تا به سویش ره سپارم ~ سر ز مستی بر ندارم من ..... چو غنچه ی سپیده دم ... شب بلند و دل من در تب و تاب وای ... حالا تو خون منی توی تنی یا نه
ای همیشه مقصود من تو کعبهء آمال منی عاشقتر ... نه برای اون کسی که اهل سوداست ... صدای حق را سکوت باطل در آن دل شب چنان فرو کشت ... جوون مرد و بلند بالا توی کوه و توی صحرا ... تنی تنها تنی زخمی دلش یک جا نمی*مونه ... از کاشی های آبیمون سر زده فواره ی خون ..... به خود گفتم ای وای مبادا دروغ گفت ... حالا که رسیدم اینجا پره قصه برا گفتن
... چون شب. وای از حسین تنها وای از نگاه زینب ... عمو عباس، بی تو هر لحظه دل می لرزه بی تو هر شب هوای خیمه ها چه سرده ... متن نوحه حضرت عباس (س) / ای کودکان تشنه لب عباس علمدار من است .... خدایا آبروی من بود این مشک پر آبم که بهر بردن آن تا حرم من در تب و تابم ... متن نوحه شهادت حضرت عباس / یا فرات، انا الحسین وین ابوفاضل وین عباس.
بعد از ایرج با هنرمندانی چون حسن شماعی زاده (آهنگساز چشم من، دستای تو و . .... کسی خشکیده خون من رو دستاش که حتی یک نفس از من جدا نیست شقایق وای شقایق گل ... هم بریدیم شقایق جای تو دشت خدا بود نه تو گلدون نه توی قصه ها بود حالا از تو فقط این .... رو میاره دلم آتیش میگیره میترسم حرفای خوبی توی گوشش بخونه میترسم اون تا به ...

زمینه- سینه زنی-مداحی - گمنام 44

gomnam44.persianblog.ir/tag/زمینه-_سینه_زنی-مداحی
ادامه جهت دانلود ... شب سوم, مثل ماه بی ستارم حالا گوشواره ای ندارم .... شب پنجم, دل تو دلم دیگه نیست آقا واسه کربلا ... شب هفتم, تیر سه شعبه دوباره ، زد به دل من شراره ... شب چهارم, خون طفلان زینب نذرجانان زینب .... شب سوم, ابالفضل ابالفضل نور و نوید منی ..... شب هفتم, چیکار کنم آخه مادرم ، تو خیمه بی تابه اصغرم, سید مهدی میرداماد.

غزل عاشقانه - غزلی برای باران 1

ghazalevahshi.blogfa.com/category/6/غزل-عاشقانه
پر از شک و یقینم بی تو ایمانی نخواهم داشت خدا حرف دل این ... چراغ سبز یا قرمز چه فرقی می کند وقتی ... از من، از مـنی کـه یـک کبـوتـرم قبـول کـن ... بـی‌تـو من نه عاشقم، نه شاعـرم، قبول کن ... حالا چه می شود؟ ..... دلم گلدان شب بوهای رویاست پراست از اطلسی های نگاهت ... خون دل شکسته بر دیدگان تشنه ... باران گرفته از سر شب تا به انتهاش.
آتشین روی و سیمین تنی · آتیش ..... حالا باور بکنم یا نکنم ... در این شهر سر تا به دامن خموشی، بیا مردم از رنج بی همزبانی ... ای خدا باران نبارید، حاصلی جز خون دل، ما را نباشد .... سپیده سر زد و من، خوابم نبرده باز، نه خوابم، که سیر ستاره و مهتابم، نبرده باز ..... تو و خورشید بلند، من و شب های قفس، بعد از این با خود باش، یاد تو ما را بس.

Sepideh | سپیده - صفحه 3 - انجمن لوتی

www.looti.net › موسیقی ایرانی
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود و متن آهنگ زیبای نگو عاشقتم با صدای ســـــپـــــیـــــده حالا که دورم نگو ... شب بلند و دل من در تب و تابه وای ... حالا تو خون منی توی تنی یا نه

fitiفیتی زیباترین اشعار fiti.blogfa.com - کوتاه اما پر معنی( ...

fiti.blogfa.com/category/21/کوتاه-اما-پر-معنی((Short-but-meaningful-))
گاهی از ساده ترین حادثه هم دلگیرم گاهی از دوری تو کینه به دل می گیرم. گاهی از ساده .... برچسب‌ها: زیباترین اشعار, زیباترین اشعار کوتاه, سپیده خمسه نژاد. نوشته شده در ...

سرای بی کسی - شعر

iranaghz66.blogfa.com/cat-1.aspx
۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرای بی کسی - شعر - دانی که چرا راز نهان با تو نگویم ......... طوطی صفتی ... دل مــن ، سـرگشتــة تــوسـت نفســـم ، آغشتـــة تـــوســت بـه بـاغ رؤیـاهـا ...
۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏20 نویسنده
دل من همی داد گفتی گواهی .... ای آفتاب آهسته نٍه، پا در حریم یار من / ترسم صدای پای تو – خواب است ... زرتشت بیا که با تو امید آید / شب نیز صدای پای خورشید آید ... یا تو را من وفا بیاموزم یا من از تو جفا بیاموزم / به کدام دعات خواهم یافت تا روم ، آن ... حتما این شعر رو توی مدار صفر درجه با صدای علیرضا قربانی شنیده اید.
عشق آنچه هستی است نه آنی که نیستی ... فرق بین نگاه من با تو ، فرق کشتارگاه و آزادی ست ... بغض و شب پرسه های پر گریه ، مردها دائمن عزادارند ... سفره ی دلم دوباره باز شد ..... خدا آفریده است تا به خاک برود را چه باک که در این گورستان به خاک سپرده شود یا تربت ..... دانلود دکلمه ی غزل آخرین اعترافات یک محکوم به اعدام - رضا شالبافان.

سر خوش - تکست های اهنگ یاس کبیر

www.30z10.blogfa.com/post-62.aspx
سر خوش - تکست های اهنگ یاس کبیر - ورود دوختر هاا اکیدا ممنوع میباشد حتی شما دوست ... از در و دیوارای خونه ها داشت خون میچکید ... ولی می دونی نباید نا امید بشیم نه باور کن بدتر غرق میشیم ... بره که بگه به تو بگه نمی تونی برسی بهش و میگی بده به دل گله مند من امید و میگم بشنو اینو حالا که یاس تو رو دید و امید و میدم و می دونم معضل تو
(فاضل نظری ) · دلم آغوش میخواهد ، کمی گرم و کمی تب دار(امیرحسین مقدم) · قربان عشوه‌های مکش‌مرگ تو شوم(رضا احسان‌پور) · من پُرم از خاطرات وقصه های کودکی(یوسف محقق ) ...

دانلود کتاب متن ترانه های ابراهیم حامدی: ابی - کتابناک

ketabnak.com › فرهنگ و هنر › موسیقی › متن ترانه ها و آهنگ ها
همین حالا که تب کردم ... چشم من، مرگ دلم رو از توی چشم تو خونده ... انگار که نه انگار شاید 20 یا حتی 30 سال از اون تاریخ گذشته ... زیبا ترین اهنگ ابى از نظر من،یه جورایى حرف دلتو میگه .... لحظه هر لحظه پس از تو شب و گریه در کمینه ..... شناخت من دوتا کنسرت رو معرفى میکنم دوستان حتما گوش بدن تا به عظمت و وسعت صداى ابى پى ببرین

عشقت من دل تو on Instagram

mulpix.com/instagram/عشقت_من_دل_تو.html
من حلالت کرده ام ، چون توی قران خوانده ام آیه " شراً ... Media Removed .... آهنگ سوگند از زنده یاد هایده ( روحش شاد ) به چشمای تو ... Media Removed .... حالا تو خون منی توی تنی یا نه از دل عاشق من دل میکنی ... admin: @milad.tifiti نه خوبیم نه بدیم همدیگرو و بلدیم دنیا . .... شب بلند و دل من در تب و تابه وای لحظه هام همه پر از حسرت ... شب بلند و دل ...

عشق یعنی تنهایی - عکس و شعر عاشقانه

ashegantanha.blogfa.com/category/1/عکس-و-شعر-عاشقانه
این قطره های اشک ، قطره های اشک من و آنهاییست که از ته دل متنهای مرا میخوانند.... بخوان همراه ... برای تو می نویسم که میدانم مثل منی ، همصدا با من ، و همنشین با اشک! برای تو ...

آخــرین پلاک - محرم

9he.blogfa.com/category/3
تنی که مونده زیر پاش گرفته راه نفساش دارن می بینن بچه هاش ... چی کار کنم من بگم یا زهرا ... دلم می خواد عمو حسین که رزم من مثل باشه ... به سوی بابا و پسر به سوی حلق بی سپر ای وای حسین شد خونجگر ... می زنه موج اینجا سراب تو خیمه ها شد قحط آب شرمنده ام من از رباب ... حالا بــرای مـــن عیـن روزه .... می جوشه توی پیکرم خون غیرت مرتضی.

یک عاشق دلتنگ

yashar-ahwaz.blogfa.com/
تصمیم با خودته یا تسلیم شیطان می شی یا تو تسلیمش می کنی نا امیدی یعنی ... اگه تنهاییمو به شب می گفتم همه شهرو برام بیدار می کرد ... نامت سپیده دمی‌ست که بر پیشانی آسمان می‌گذرد ... شما عزیزان میتوانید فلش پلیر 11 را از اینجا دانلود کنید. ... تو با منی و بی تو ام ببین چه گریه آوره ..... نه بسته‌ام به کس دل، نه بسته دل به من کس
خواب دیدم توی یه باغ با صفا هستم روی ایوون خونه نشستم واسه خودم و فکر ... یا حداقل با آشناهای فرانسویمون اینطوری نبودم ولی حالا نمی دونم چرا تو خواب ... بعدش بلند شدم خداحافظی کردم باهاشون بند کفش های سفیدم پاپیون زدم (من الان ... بعدش یه سر چالوس از اونجا هم نمک آبرود- حیف که شب رفتم اگه نه ۳۰۰تا عکس ..... آهنگ گوش کردن ۴.

تیر 1391 - حرف دله من....

www.zacefron19.blogfa.com/9104.aspx
عشق من یادم کن گاهی که به دل دارم آهی تو که از دردم آگاهی یه دنیا یه دنیا ... نه....... دلم نمیاد که از تو دلگیر باشم. تو بهتر ینی و من نمی تونم ازت دلخور باشم این بار دلم از ...

شعر - آیین اهورایی

13cm.persianblog.ir/tag/شعر
نه من آن میوه فروشم که به بازار ِ تو کوشم .... پس یا من مشکل داشتم یا این تصنیف قشنگ بود ... عالم این خاک و هوا گوهر کفر است و فنا در دل کفر آمده ام تا که به ایمان برسم .... وای بروزگار من ، روز یکی و شام دو ... تو صفای سحری ، تو نیاز شب اشعار منی ..... ترانه صدرالذکرو من یه تو یه اجرای قدیمی شنیدم ، همین آهنگ توی نمایشنامه " پلنگ و ماه ...

فروغ فرخزاد - ... بیگـــــانه ...

bi9ane.persianblog.ir/tag/فروغ_فرخزاد
انگار تو آب گوهر شب چراغ می رفت ... تخت فنری بهتره یا تخت مرده شورخونه ؟ ... آب از سر یه شاپرک گذشته بود و داشت حالا فروش میداد ... مجبور میشم بهت بگم نه تو نه من ... پ ن 1 : دانلود (علی کوچیکه - خسرو شکیبایی ) - - - توصیه اکید :) ... که نگاه من ، در نی نی چشمان تو خود را ویران می سازد ! ... تا به کی در دل نهان سازم .... تا دگر تنی.

کد جمله های عاشقانه - شبای تنهایی - blogfa.com

shabaye-tanhaei.blogfa.com/author/shabaye-tanhaei/یوسف
شب ویرانه ایست که تو دیگر سقف خراب آباد من نیستی. خرابه ای که روی گلهای قالی نقش خون آن راه می روم و رنگی از چشمانت در آن پیدا نیست. ... چوپان بدون گله و راهبانی همه عاشق شب ... نسیمی که بهارم را به باد می برد. تنی لرزان .... ﺷﺒﯿﻪ ﻣﻨﻘﻠﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﺷﻌﻠﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﺐ ..... تمام دلتنگی های من توی دل شب پنهانه، چه سینه بزرگی داره واسه رازداری.

آذر ۸٩ - یک عاشق ایرانی

iraniha.persianblog.ir/1389/9/
... را می شکنم تو قلب مرا شکسته ای پس من هم پشت غزل و ترانه را می شکنم ... نه نه ! نمی توانم هرگز زندان دلت را رها کنم من این اسارت را از آزادی اما بی تو بیشتر می خواهم

میکده غم

www.mogrem.blogfa.com/1391/11/4
روزا تب دار شبا بیدار ... حالا تو رفتی و نیستی ٬ پس چرا من نمی میرم؟ ... وای چطوری دلم اومد جسم سردت و ببوسم؟ ... یه دل که توش خون نباشه ... بذار خیال کنم یه شب تا خود صبح مال منی .... در سینما نیکی کریمی موقع زایمان فریاد کشید و تو پشت سر من بلند گفتی : "زهرمار" ..... من و یادت میاد یا نه همون که عاشقش بودی ..... با تنی خسته و زخمی

شادگان ابتکار - sms های زیبا

majd32.blogfa.com/category/17
آنقدر ازهم دوریم که وقتی من به شب میرسم تو از سحر هم گذشته ای! نمیبخشم زمین را که .... دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن . . . .
به چشم خویش دیدم آن شب ای خدا ... به سوی او مرا چه غم تو آفتابی ... او زمین ... من آسمان بر او بتاب ز آنکه من نشسته ام ... تنی نبود مقصد نیاز من ... یا بنوشم شبنم سرد علفها را .... کامی‌خندان کامیار پشت دیوار، حالا مردی 56 ساله است، با موهایی به شکل بخار که از ... پس چرا در انتظارش باز بیدارم؟ در دل مردان کدامین مهر جاوید است ؟ نه ... دگر هرگز ...

غزل - شعر کنگان

kanganpoem.persianblog.ir/tag/غزل
توی کتابم بیتی از این شعر کم باشد ... فرق بین نگاه من با تو ، فرق کشتارگاه و آزادی ست ... بغض و شب پرسه های پر گریه ، مردها دائمن عزادارند ... خواستم که با تو درد دل کنم .... خدا آفریده است تا به خاک برود را چه باک که در این گورستان به خاک سپرده شود یا تربت ..... دانلود دکلمه ی غزل آخرین اعترافات یک محکوم به اعدام - رضا شالبافان.

ONLINE READ BOOK تیشه های اشک ( مجموعه اشعار آئینی و ...

www.ghbook.ir › ... › 17- زبان و ادبیات › 13- شعر › 1- شعر
You are here: Home · کتابخانه · 01 - کتب فارسی · 17- زبان و ادبیات ... شکر ایزد که پی زلف پریشان شده‌ام; نور تو گر نبود مسلمان نمی‌شدم; می‌رسید از قله‌های کوه نور .... حالا که نیست مادر من هست دخترت; نه مراست قدرت آن که دم زنم از جلال تو یا علی; دل که ... ای دل صدپاره گل باغ تو; خون جبین به گلشن حسنش گلاب شد; شب بود و اشک بود و ...

۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تــویی کــه هــر آهنــگی گــوش مـــیدی یــاد یه نفــر مــیفـتــی ... تــویــی کــه ایــن روزا تــوی دنـــیای مجــازی غــرق شـــدی ... امـا من تنـها به خـود عـادت کرده ام و وقـتی خیلی دل تـنگ مـیشوم. خـود را در ... هرشـب وقتی تنها میشم حس میکنم پیش منی ... حالا تـــــــــــــو .... یا زمینی را که دلش از سردی شبهای خزان ، نه شکست و نه گرفت !

نظرات  (۱)

  • قیمت سنگ مصنوعی
  • سلام.ممنون بابت مطالب خوبتون.وب خیلی خوبی دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی