سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

چند وسیله کاربردی برای نظم بخشی لوازم آرایشی

علی فاتحی | دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۲۷ ب.ظ

https://upload.bazarche.net/jabe-arayesh.jpg

معرفی چند نظم دهنده برای لوازم آرایش

چند وسیله کاربردی برای نظم بخشی لوازم آرایشی

معرفی چند وسیله برای مرتب سازی لوازم آرایش


استفاده از لوازم آرایشی روز به روز در حال افزایش هست و به همین ترتیب تنوع این محصولات نیز زیاد می‌شود. حتما برای شما هم پیش آمده که حجم زیادی از وسایل آرایشی روی میز خود داشته باشید و به هم ریختگی آن‌ها اعصاب شما را خرد کند.

گذاشتن وسایل در چند کشو یا طبقه هم زمان استفاده موجب آشفتگی شما می‌شود چون هر وسیله‌ای را جایی گذاشته‌اید و آن زمان نیاز به در دسترس بودن همه وسایل خود هستید.

برخی ممکن است یک میز آرایش اختصاصی با فضای کافی برای وسایل و لوازم خود داشته باشند، اما درصد این افراد بسیار کم است. داشتن یک میز اختصاصی جدا از هزینه بالا نیازمند یک فضای اختصاصی است که با توجه به فضای کوچک آپارتمان‌های امروزی در اکثر موارد نشدنی است.

یکی از راه‌های ساده از جعبه های نظم دهنده برای این کار است. با استفاده از شلف یا باکس های مخصوص لوازم آرایش می‌توانید به سادگی بسیاری از لوازم آرایشی خود را در یک فضای کوچک روی میز یا دیوار بچینید و از آن‌ها استفاده کنید.

بسیاری این جعبه ها را با نام ساده جای لوازم آرایشی می‌شناسند. این باکس یا جعبه‌ها در دو مدل رومیزی و دیواری معمولا تولید می‌شوند و تنوع خوبی هم برای وسایل مختلف دارند. شما با خرید این جعبه‌ها می‌توانید به راحتی لوازم آرایشی خود را یکجا روی میز خود داشته باشید.

این جعبه ها در عین کاربردی بودن دارای ظاهری زیبا هم هستند که ترکیب آن‌ها با لوازم رنگارنگ آرایشی جلوه خوبی به میز شما نیز می‌دهد.

در صورتی که برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی خود را می‌خواهید در محیط حمام داشته باشید باید از نمونه‌های دیواری این نظم دهنده‌ها استفاده کنید. این نوع شلف‌ها را با نام شلف حمام هم می‌شناسند که علاوه بر استفاده برای لوازم آرایشی یا بهداشتی می‌تواند برای صابون و شامپو هم مورد استفاده قرار گیرد.

در صورتی که می‌خواهید از نمونه‌های دیواری داخل حمام استفاده کنید حتما به این نکته توجه داشته باشید که شلف مورد نظر شما ضد آب باشد. استفاده از جنس پی وی سی برای ضد آب بودن می‌تواند گزینه خوبی باشد.


منبع: وبلاگ تتیس مارکت

  • علی فاتحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی