سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود مداحی جدید

علی فاتحی | يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ب.ظ


یکی از چندین وب سایتی که در زمینه دانلود مداحی در دنیای اینترنت وجود دارند وب سایت دانلودگذر است. شاید با خود فکر کنید که این وب سایت هم مانند بیشتر وب سایت مداحی که صرفاً کار آنها فقط کپی کردن مطالب دیگر سایت ها بوده و خود آنها محتوایی تولید نمی کنند. اما این گونه نیست در وب سایت دانلود گذر که حوزه اصلی فعالیت آن دانلود مداحی جدید و  دانلود مداحی شهادت امام علی می باشد سعی شده که محتواهای تولید شده و نه صرفاً برداشته شده از سایت های دیگر را بر روی سایت قرار دهد. یکی از کارهایی که برای تحقق این هدف انجام شده است ارسال  مداحی شور از طرف کاربران سایت می باشد به این مضمون که افرادی که مایل به انتشار مداحی ماه رمضان تولید شده خود هستند و یا آهنگی را دارند که مایل به قرار دادن در سایت وب گذ هستند می توانند با ارسال آهنگ های خود در این امر مشارکت داشته باشند.

 

مدیران این وب سایت همیشه سعی می کنند که تا حد توان مطالب منتشر شده موجبات رضایت کاربران را فرآهم آورد بر همین اساس نظرات کاربران پس از بررسی در صورت امکان در وب سایت منعکس می گردند.

تمام فعالیت های این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده که همین امر باعث می شود که این وب سایت برای همه گروه سنی مناسب باشد و دیگر محدودیتی در این زمینه وجود نداشته باشد.
  • علی فاتحی

خرید کلاه ماه تولد

علی فاتحی | شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ





کلاه کپ ماه تولد یکی از شیک ترین و به روز ترین محصولات مربوط به ماه تولد می باشد. این کلاه بسیار با کیفیت بوده و دارای بند چسبی می باشد که می توانید آن را با سایز سر خود تنظیم کنید. دوخت نام ماه تولد بر روی کلاه بسیار تمیز و حرفه ای بوده و همچنین از فونت بسیار زیبایی در طراحی این کلاه استفاده شده است. کلاه ماه تولد جدیدترین عرضه در زمینه مد و پوشاک می باشد.
این کلاه برای تمامی ماه ها عرضه شده است که هنگام تمکیل فرم سفارش می توانید ماه مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب کنید.
  • علی فاتحی

خرید عروسک جناب خان

علی فاتحی | چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ

عروسک ها در بین مردم طرفداران زیادی دارند، شخصیت های کارتونی که در سریال ها و برنامه های مختلف وجود دارد باعث می شود تا مردم دوستدار آن ها باشند، اینبار با عروسک جناب خان در خدمت شما هستیم.
عروسکی که به شما معرفی میکنیم علاوه بر شناخته شدنش در بین کودکان، در بین بزرگسالان هم طرفداران بسیاری دارد. جناب خان مدتی است در برنامه ی خندوانه به کارگردانی رامبد جوان بر روی آنتن و از شبکه ی نسیم پخش می شود. از این رو که همیشه و در همه جای دنیا شخصیت های برتر، دارای طرفدارانی هستند، ما نیز بر آن شدیم تا این عروسک زیبا و شاد را در بین طرفداران این مجموعه و دوست داران جناب خان تهیه و توزیع کنیم.



این روز ها همه جا صحبت از عروسکی متفاوت گوش مردم را نوازش میدهد. عروسکی که با شخصیت مهربان و البته رک خود مردم را به خنده وا داشته است.جناب خان شخصیت معروفی که همانند عروسک های مجموعه ی کلاه قرمزی محبوبیت بسیاری در بین مردم پیدا کرده است.به طوری که بیشترین مخاطب آن را بزرگسالان تشکیل می دهند.
این عروسک 100% اورجینال بوده و دارای دارای کد تایید صحت کالا و هولوگرام می باشد و در 2 سایز کوچک و بزرگ با کیفیت بسیار عالی تولید شده است.
  • علی فاتحی

مدل مبل ال شکل

علی فاتحی | چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ق.ظ


مبل ال,مدل مبل ال,مبل ال شکل

جدیدترین مدل مبل ال

 

مبل ال

مبل ال از کنار هم قرار دادن تکه هایی از مبلمان از انواع تک دسته گرفته تا مبلمانی برای دراز کشیدن تشکیل می شود. مبلمان ال چند منظوره که تقریبا در اتاق نشیمن با هر اندازه ای قابل استفاده است. مبلمان ال فضای نشیمن راحت و زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و به دلیل اتصال به هم و اینکه به اشغال جایی برای دسته مبل نیازی ندارند، بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک به شمار می روند.

 

مبل ال شکل را بر اساس کاربرد موردنیاز می توانید چیدمان کنید و به عنوان مثال آن را به عنوان فضایی برای دور هم جمع شدن های خانوادگی یا حتی جای خوابی برای میهمان در نظر بگیرید.

 

مبل ال شکل,مبل ال,انواع مبل ال

مدل جدید مبل ال شکل

 

مبل ال,مبل ال مانند,طرح مبل ال

انواع مبل ال راحتی

 

انواع مبل ال,مبل ال چرم,مبل ال

مدل های مبل ال چرم

 

مدل مبل ال,انواع مبل ال,مبل ال

مدل مبل ال مانند

 

انواع مبل ال,مبل ال چرم,مبل ال

چیدمان مبل ال

 

مبل ال شکل,مبل ال راحتی,مبل ال

طرح مبل ال

 

مبل ال,انواع مبل ال,طرح مبل ال

مدل مبل ال کلاسیک

 

مدل مبل ال,مبل ال مانند,چیدمان مبل ال

جدیدترین مدل مبل ال شکل

 

مبل ال مانند,مدل مبل ال سری جدید,مبل ال راحتی

مبل ال قرمز

 

مبل ال راحتی,طرح مبل ال,مبل ال کلاسیک

مدل مبل ال سری جدید

 

انواع مبل ال,مدل مبل ال,چیدمان مبل ال

مدل جدید مبل ال راحتی

  • علی فاتحی

پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی

علی فاتحی | شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ


myTV نرم افزار فارسی قدرتمند، جذاب و بسیار کم‌حجم برای پخش زنده و آنلاین شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی با سرعت بسیار عالی می باشد. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری و استانی، پادکست‌های متنوع، ابزارک‌های گوناگون و… از ویژگی‌های کلیدی و برتر نرم افزار محبوب myTV می باشند.


دانلود نرم افزار myTV
  • علی فاتحی

سی سی کم چیست؟

علی فاتحی | چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ب.ظ

سی سی کم چیست؟


اکانت سی سی کم یک نوع سیستم شیرینگ اینترنتی می باشد که بوسیله این سرویس بیش از90% پکیج ها و کانالهای کارتی در تمام ماهواره ها قابل مشاهده میباشد


برای استفاده از این سرویس به چه نوع خط اینترنتی نیاز هست؟
برای استفاده از سی سی کم با کیفیت بالا داشتن ADSL با سرعت حداقل 128 کیلوبیت ضروری میباشد
سرعت های پایین تر مثل دیال اپ ممکنه در بعضی مواقع کمی مشکل ساز شود
این اکانت بر روی چه رسیورهایی قابل استفاده میباشد؟
این اکانت روی تمام دستگاه هایی که قابلیت اتصال به اینترنت با کابل لن را دارند، قابل استفاده میباشد
بیش از 99% از دستگاه های موجود در بازار این امکان رو دارا میباشند

جهت خرید سی سی کم یا سی سی کم رایگان از سایت های معتبر خرید کنید
  • علی فاتحی

جشنواره بهاری چاپ مقاله

علی فاتحی | پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ

جنشواره بهاری کانون ای اس ای – تخفقیف های اسثنایی در کانون isi منتظر شماست … :

سلام ،  باتوجه به آغاز فصل بهار کانون isi – حرفه ای ترین گروه ترجمه تخصصی پروژه های درسی ، برای افزایش رضایت مندی مشتریان خود اقدام به برگذاری جشنواره ای نموده است ، در این جشنواره تمامی سفارشات با تخفیف های استثنایی ارائه میشود . در ادامه با این جشنواره بیشتر آشنا خواهید شد ….

جنشواره بهاری کانون ای اس ای

جنشواره بهاری کانون ای اس ای :

داستان این جشنواره : همواره ما از هر فرصت و بهانه ای برای حمایت از مشتریان مان و افزایش رضایت مندی مشتریان مان استفاده میکنیم ، و این جشنواره نیز فرصتی برای دانشجویان و کاربران گرامی می باشد که بتوانند سفارشات خود را با تخفیف های استثنایی در کانون ای اس ای ثبت نمایند

کمی بیشتر در رابطه با این جشنواره بدانید : اگر تمایل دارید در رابطه با جنشواره بهاری کانون ای اس ای بیشتر بدانید ، پیشنهاد میکنیم این بخش را نیز مطالعه و بررسی نمایید ، سعی میکنیم به برخی از سئوالات احتمالی شما نیز پاسخ دهیم :

در جشنواره بهاری کانون ای اس ای چه تخفیف هایی وجود دارد ؟

کانون ای اس ای در این جشنواره تخفیف های ویژه ای را برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است که تمامی کاربران ، مشتریان قدیم و جدید ما میتوانند از این تخفیف ها استفاده نمایند ، توجه داشته باشید این تخفیف ها به مدت محدود هستند و صرفا در مدت جشنواره امکان استفاده از آنها وجود دارد .

چه محصولاتی شامل تخفیف می شوند ؟

این تخفیف برای تمامی محصولات کانون ای اس اس می باشد مثل : اکسپت مقاله / اکسپت مقاله isi – چاپ مقاله isi / چاپ مقاله – ترجمه مقاله isi / ترجمه مقاله و… می باشد . و شما کاربران گرامی میتوانید در هنگام سفارشات خود میتوانید از این تخفیف ها استفاده نمایید .

چگونه میتوانیم از این تخفیف ها استفاده نماییم ؟

این تخفیف ها بسته به نوع سفارش شما به طور کلی از ۱۰ درصد تا ۲۵ درصد می باشد و باتوجه به این که در سفارشات مختلف این میزان تخفیف متفاوت است برای اطلاع از میزان تخفیف ، میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کانون isi تماس حاصل فرمایید ، و از تخفیفات ویژه این جشنواره استفاده نمایید :

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۲۴۶۱۷۱ – موبایل : ۰۹۳۹۱۰۵۵۱۶۲

ایمیل – پست الکترونیک کانون ای اس ای  : kanoonisi.ir@gmail.com

درباره کانون isi بیشتر بدانید :

گروه کانون isi مجموعه ای علمی پژوهشی با کادری با تجربه و متخصص است ، مجموعه کانون ای اس ای فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ به همت جمعی از متخصصان و اساتید با انگیزه دانشگاهی به صورت غیر رسمی آغاز نموده است ، و با طراحی مجدد سایت وب سایت این گروه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز نمود ، مشتری محوری یکی از اصولی اصلی در این مجموعه می باشد .

در صورتی که مایل هستید در رابطه با این گروه بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم ” معرفی سایت کانون ای اس ای در پی سی وب ” را نیز مشاهده بفرمایید

نکات مهم :

همچنین میتوانید جهت ثبت سفارش ترجمه مقالات خود  از بخش ” ثبت سفارش ترجمه مقالات ” و ” تماس با گروه ترجمه مقالات کانونی ” استفاده نمایید .

در صورتی که از طریق این مقاله با کانون ای اس ای تماس حاصل نمودید میتوانید با اعلام نام ” پی سی وب ” از تخفیف ویژه تری برخوردار شوید ،

لازم به ذکر است باتوجه به محدود بودن زمان این جشنواره بهتر است سفارشات خود را در اسرع وقت ثبت نمایید

باتشکر / واحد اطلاع رسانی مجموعه کانون ای اس ای

  • علی فاتحی