سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

این دیار، از این مریم‌ها بسیار از دست داده

علی فاتحی | دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ب.ظ

آفتاب‌‌نیوز :

احمد خسروی*: از قدیم گفته‌اند ایرانیان مرده‌پرستند. این همیشه برایم سوال بود که آیا براستی مردم ما اینگونه‌اند؟! آیا فقط مردم ما مرده‌پرستی را آیین دیرینه خود قرار داده‌اند یا سایر ملل نیز بر همین آیین استوارند؟

در مورد دیگران اما شاید وضعییت متفاوت باشد. شاید، آنها هرچند مردگان خود را ارج می‌نهند اما زندگان را می‌پرستند. همین سبب می‌شود که انسانهایی که به حقیقت زنده شده‌اند به سمتی جذب شوند که اگر نه پرستیده شوند، دست‌کم دیده شوند.

انسانهایی که به حقیقت زنده شدند، بی‌تردید نبوغ پیدا می‌کنند و میل به دیده شدن و شنیده شدن دارند و ناخودآگاه یا آگاهانه به سوی آنها می‌روند و آنگاه ما به وجود آنان آگاه می‌شویم که دیگر کار از کار گذشته و یا اجل آنها را درک کرده یا بیگانه. نوشداروی بعد از مرگ سهراب هم از آیین‌های کهن ماست.

مرگ مریم میرزاخانی زنگ بیدارباش دیگری بود تا به خود آییم که این دیار، از این مریم‌ها بسیار از دست داده است؛ دست‌کم بازمانده‌ها را دریابیم.

*وکیل دادگستری
  • علی فاتحی

کارت دندانپزشکی

علی فاتحی | جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ب.ظ

کارت طلایی یک کارت تخفیف می باشد که دارنده آن می تواند از کلیه مراکز طرف قرارداد با تخفیفات ویژه استفاده نماید .

این کارت در ۲ حوزه پزشکی و مراکز تخفیف قابل استفاده می باشد

111111111111111111

 

الف – حوزه پزشکی :

 با توجه به هزینه های بسیار زیاد خدمات کارت دندانپزشکی – زیبایی – چشم پزشکی – پوست و مو   و آزمایشگاهی و عدم تکمیل پوشش اکثر بیمه ها ی رایج حتی بیمه های تکمیلی و نیازمردم به استفاده از موارد فوق و در جهت کاهش هزینه های درمانکه تحت پوشش بیمه های مختلف نمی باشند و با عقد قرارداد با مجربترین مراکز معتبر کارت تخفیف پزشکی – دندانپزشکی – آزمایشگاهی – چشم پزشکی و پوست و مو در سطح تهران مورد استفاده می باشد

با داشتن کارت طلایی مشترک می توانید از کلیه مراکز تحت پوشش در پزشکی عمومی – کارت تخفیف دندانپزشکی ( ایمپلنت – کاشت – ارتدنسی – جراحی و غیره  ) ، جراحی های زیبایی ( پوست – لاغری – بینی – کاشت مو ) ، چشم پزشکی  ، آزمایشگاه ، پوست و مو  و بسیاری دیگر از انواع درمان با تخفیف ۳۰%   الی ۵۰ %  در هزینه ها استفاده نمائید ( مطابق با تعرفه ).

ب- حوزه مراکز تخفیف :

عقد قراداد کارت تخفیف و کارت طلایی با معتبرترین مراکز تفریحی ، ورزشی ، استخر- سونا – جکوزی ، کنسرت های داخلی ،  فست فود ، رستوران ، سفره خانه سنتی ، آلاچیق های سنتی ، باشگاه های ورزشی ، مراکز بهداشتی و زیبایی ، سالن های آرایشی ، مراکز خرید ، آژانس های مسافرتی ، آژانس های اتومبیل ، هتل های سراسر کشور ، تورهای داخلی تفریحی ، سیاحتی ، زیارتی ، تورهای خارجی ، برگزاری مجالس عروسی ( همه موارد ) ، فروشگاه های معتبر ، مراکز فرهنگی و هنری ، نماینده گی برندهای معتبر پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم منزل ، مبلمان ، لوازم برقی ، موبایل ، کامپیوتر ، لوازم اداری و ده ها امکان دیگر که شما در طول روز با آن سروکار دارید .

 

  • علی فاتحی

درمان جوش صورت

علی فاتحی | جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۹ ب.ظ

چطور قرمزی جوش را یک شبه از بین ببرید

۱٫ قبل از خواب با یک شوینده ملایم صورت را بشویید؛ شوینده ای که حاوی دانه های اسکراب و پاک کننده باشد تا سلول های مرده سطح پوست را از بین ببرد چرا که تجمع همین سلول هاست که اصلی ترین عامل ایجاد آکنه است.

josh راه فوری درمان جوش صورت

۲٫ دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید؛ بعد یک گوش پاک کن را به این محلول آغشته کنید و روی جوش ها بمالید. سرکه سیب باکتری های مولد آکنه و سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد و در نتیجه تا حدی التهاب جوش می خوابد و صبح که بیدار شوید میزان قرمزی جوش تا حد زیادی کاهش یافته است…

۳٫ قبل از اینکه به تختخواب بروید مقداری کرم ضد آکنه روی جوش ها بزنید، چنین کرمی باید حاوی بنزوئیل پروکساید باشد تا بتواند جوش را خشک کند و سلول های مرده سطحی را بر دارد.

۴٫ قطره ضد قرمزی چشم هم می تواند به شما کمک کند یعنی قطره چشمی که برای کم کردن قر مزی چشم ها استفاده می شود. اگر کرم ضد آکنه ندارید می توانید به جای آن از چنین قطره ای استفاده کنید. این قطره می تواند قرمزی جوش را کم کند اما هیچ تاثیری در بهبود جوش ها ندارد.
نکته: مقداری دارچین و عسل را با هم مخلوط کنید تا ماده ای چسبی شکل به دست آید. صورتتان را بشویید و بعد مقداری از این مخلوط را قبل ازخواب روی مناطق مورد نظر بمالید و بگذارید تا صبح بماند.

  • علی فاتحی

مشاوره تبلیغاتی

علی فاتحی | شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۲ ب.ظ

شما میتوانید ۷۰۰ قلم هدایای تبلیغاتی متفاوت و ویژه را در طول ۱۲۲ ماه سال بصورت مستقیم و بدون واسطه سفارش دهید و لذت ببرید...

طراحی، تولید و پخش بیش از ۱۰۰ قلم سررسید در مدل های مختلف نفیس، ارگانایزر ، ست مدیریتی، وزیری ، اروپایی ، رومیزی و ...
ایده پردازی ، طراحی و چاپ فوق حرفه ای چاپ با بالاترین کیفیت ممکن خدمات ۲۴ ساعته بدون تاخیر آرامش برای شماست...
بهترین مشاوره تبلیغاتی برای شما در همه زمینه ها که باعث رونق کسب و کار شما می شود.
  • علی فاتحی