سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود کامل برنامه ماه عسل 95

علی فاتحی | چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ب.ظ

Download Serial Mahe Asal 95

دانلود کامل برنامه ماه عسل 95

دانلود رایگان برنامه ماه عسل 95 با کیفیت عالی و پایین 

| به زودی |

ماه عسل 95

دانلود کامل ماه عسل 95 

دانلود سریال ایرانی ماه عسل 95 با کیفیت 1080P ,720P ,480P

دانلود سریال

مشخصات برنامه :
موضوع : اجتماعی
ساعت پخش : ساعت ۱۹ قبل از افطار
پخش ازشبکه ۳ سیما ماه رمضان ۹۵
تهیه کننده و مجری : احسان علیخانی

درمورد برنامه :

شبکه سه سیما همانند سال‌ های گذشته خود با برنامه ماه عسل احسان علیخانی لحظات نزدیک به اذان مردم را افطار می‌کند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است و مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشند

دانلود  ماه عسل 95

  • علی فاتحی

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

علی فاتحی | يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۹ ب.ظ

مشاوران تهران
 


 
انجام پایان نامه ارشد مدیریت
به علت گستردگی دامنه مدیریت و ماهیت پویای آن نمی توان واژه مدیریت را به سادگی تعریف کرد. برخی مدیریت را علم می دانند و برخی دیگر هنر اما ترکیبی از این دو، به شایستگی می تواند معرف مفهوم مدیریت باشد. آنچه مهم است نقش و جایگاه بسیار مهم مدیریت در دنیای امروز است؛ مدیریت فرایند برنامه ریزی، تشکیلات، فرماندهی، هدایت و نظارت بر تلاش های اعضای سازمان و استفاده از دیگر منابع سازمانی جهت دستیابی به اهداف سازمانی است.

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
- از علم مدیریت تا عمل مدیران
مدیریت امروز مجموعه ای از علوم گوناگون همانند اقتصاد، جامعه شناسی، روان شناسی، ریاضیات، آمار و ... است که هدفش افزایش بهره وری، کارائی و اثربخشی سازمانی است. دانش مدیریت برای اولین بار به شکلی که هم اکنون وجود دارد، در اواخر قرن نوزدهم میلادی توسط فردی به نام فردریک تیلور مطرح گردید. اصول مدیریت را نمی توان بطور یکسان در تمامی سازمان ها به کار گرفت و تشخیص اصول متناسب با شرایط، وظیفه ای است که به مدیران سازمانی محول گردیده است.
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت باید خلاقیت، نوآوری، قدرت تفکر و جسارت خوبی داشته باشد تا بتواند نتیجه تصمیمی را که امروز می‌گیرد، در آینده ارزیابی کند و بدین وسیله از انجام کارهایی که گاه می‌تواند سازمان را متحمل خسارتهای جبران ناپذیر نماید، جلوگیری کند.
انجام پایان نامه ارشد مدیریت
- طول دوره و سیلابس درسی در کارشناسی ارشد مدیریت
طول دوره کارشناسی ارشد مدیریت حداقل ٢ و حداکثر ٣ سال بوده و تعداد واحدهای لازم برای فارغ التحصیل شدن بین 28 تا 32 واحد درسی است(به غیر از واحد های پیش نیاز که بسته به رشته کارشناسی دانشجو و دانشگاهی که پذیرفته می شود، متفاوت است)؛ بنابراین دانشجویان این دوره برای تکمیل دوره خود در طی ٢ سال یا ٤ ترم باید به طور متوسط در هر نیمسال تحصیلی حدود 8 واحد درسی را بگذرانند. البته معمولا دانشجویان گرایشهای مختلف کارشناسی ارشد مدیریت 3 ترم درسی دارند و در انتهای ترم دوم و ابتدای ترم سوم می بایست پروپوزال ( طرح پشنهادی پایان نامه) خود را تصویب نموده و ترم آخر را به فعالیت پژوهشی بپردازند که بطور معمول، پایان نامه 4 واحد درسی محسوب می شود.در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت، دانشجویان گرایش های مختلف، در دروس پایه با هم تقریبا یکسان بوده و دروسی مانند آمار کاربردی، رفتار سازمانی پیشرفته و تئوری های سازمان پیشرفته را می گذرانند اما در دروس اصلی و دروس تخصصی با هم متفاوتند.


انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
- معرفی گرایشهای کارشناسی ارشد مدیریت
مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش های مختلفی است که دروس مختلف در هر یک از این گرایش ها متفاوت بوده و حتی این دروس در گرایشات مختلف، ضرایب مختلفی نیز دارند. این گرایش ها عبارتند از:
انجام پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی و انجام پایان نامه ارشد مدیریت منابع انسانی، انجام پایان نامه ارشد مدیریتدولتی، انجام پایان نامه ارشد مدیریت صنعتی و تکنولوژی، انجام پایان نامه ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، انجام پایان نامه ارشد مدیریت کارآفرینی، انجام پایان نامه ارشد مدیریت مالی که ذیلا به بررسی و تشریح هر یک از این گرایش ها می پردازیم:

• کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و منابع انسانی
رشته مدیریت بازرگانی در مفهوم عام آن شامل طیف وسیعی از سازمان ها می‌شود زیرا بیشتر سازمان های تجاری، صنعتی و خدماتی مانند بانک ها، شرکت‌های بیمه و کارخانه های صنعتی به دنبال کسب سود هستند و موسسه بازرگانی و انتفاعی محسوب می‌شوند. در کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به بررسی اصول، روشها و مهارت هایی پرداخته می شود که مدیران سازمانهای تولیدی، اقتصادی، خدماتی و بازرگانی باید از آن مطلع باشند؛ بعنوان مثال نحوه تصمیم‌گیری در مورد روشهای برنامه ریزی تولید، کانال های توزیع و فروش، چگونگی سرمایه‌گذاری، روش های بازاریابی، برنامه های افرایش وفاداری مشتریان، جذب نیروی انسانی و .... که در هر سازمانی برای یک مدیر مطرح می‌گردد، در این گرایش آموزش داده می‌شود.

• دروس کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و منابع انسانی
از دروسی که دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در مقطع ارشد می گذرانند می توان به: مدیریت منابع انسانی پیشرفته، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته مدیریت، تحلیل آماری، حسابداری مدیریت، تحقیق در عملیات پیشرفته، اقتصاد مدیریت و ... اشاره نمود. البته دروس تخصصی با توجه به زیر گرایش تعیین می شود. دروسی مانند: تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف کننده، سازمانهای پولی و مالی ، مدیریت صادرات و واردات و .....

• بازار کار کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و منابع انسانی:
یک فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی می بایست به سنجش تقاضای موجود در بازار و چگونگی برآورده کردن و رفع این نیازها بپردازد و گاهی پا را از این نیز فراتر گذاشته و در بازار به نیاز سازی می پردازد و با استمداد از تفکر خلاق، در ایجاد بازار جدید و ارائه خدمات متنوع و تازه، ابداع روشهای جدید در عرضه و توزیع و بازاریابی، به عنوان یک کارآفرین به ایفای نقش می پردازد.

• ادامه تحصیل در گرایش مدیریت بازرگانی و منابع انسانی:
زیر گرایش های کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی عبارتند از: مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین الملل، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول، مدیریت مالی، مدیریت بیمه، بازرگانی بین الملل و ....
مدیریت بازرگانی و منابع انسانی در سطح دکترای تخصصی نیز دارای گرایش های مختلفی مانند مدیریت منابع انسانی، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت مالی، مدیریت سیاستگذاری بازرگانی، مدیریت بازاریابی و مدیریت بازرگانی بین الملل اشاره نمود.

payan-nameh-arshad-karshenasi2 



• انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
این گرایش نخستین بار در سال 1333 تحت عنوان علوم اداری در موسسه علوم اداری زیر نظر دانشکده حقوق دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه کالیفرنیای جنوبی برگزار شد. هدف کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، تربیت مدیران شایسته‌ای است که بتوانند وظایف پنجگانه محوله را به نحو احسن در سازمانها انجام دهند؛ این وظایف عبارتند از :
1. برنامه‌ریزی، 2. سازمان‌دهی یا تقسیم بهینه وظایف میان افراد تا به این وسیله مهارت آنان در انجام وظایفشان افزایش یابد،3. فعالیت های منابع انسانی و زیر سیستم های مربوط به آن (اعم از کارمندیابی، استخدام، توسعه و توانمندسازی کارکنان، نگهداشت و جبران خدمات کارکنان و ... ، 4. هدایت و رهبری( زیرا یک مدیر پس از استخدام افراد جدید، نمی‌تواند آن را به یکباره در محیط کار رها نماید بلکه بایستی تحت هدایت، حمایت و آماده‌سازی لازم قرار گیرد تا بالاترین انگیزش‌های مادی و معنوی در او به وجود آید (بند 3 و 4 بطور اخص در گرایش مدیریت منابع انسانی، که از زیر گرایش های این رشته است؛ دنبال می شود) 5. نظارت و کنترل ، که از جمله وظایف بسیار حساس یک مدیر است. البته وظایف مذکور از تمامی مدیران در گرایش های مختلف مدیریت انتظار می رود اما متخصصان مدیریت دولتی به این وظایف بشدت اعتقاد دارند.

• دروس کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
از جمله دروسی که دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی مطالعه خواهند نمود عبارتند از: مدیریت منابع انسانی، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته مدیریت، تحلیل آماری، فرایند خط مشی گذاری، نظام های اداری تطبیقی و ... اشاره نمود. البته دروس تخصصی با توجه به زیر گرایش تعیین می شود. دروسی مانند: نظریات و فرایند ارتباطات سازمانی، سمینار در مسائل رفتاری، مدیریت بهره وری نیروی انسانی و برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی و...

• بازار کار کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، می‌توانند مشاغلی از قبیل: کارشناس اداری، کارشناس امور کارکنان، کارشناس اموزش، کارشناس تشکیلات و روشها، طبقه‌بندی مشاغل ، مدیریت سیستم حقوق و دستمزد، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و ... را در سطوح میانی و سرپرستی واحدهای اداری و خدماتی وزارت‌خانه‌ها، سازمانهای دولتی و خصوصی و شهرداری ها را عهده‌دار شوند.

• ادامه تحصیل در گرایش مدیریت دولتی
زیر گرایش های رشته مدیریت دولتی عبارتند از: ساختار و تشکیلات و روش‌ها، مدیریت منابع انسانی، سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تحول سازمانی و مدیریت مالی دولتی گرایش‌های مذکور در 20 واحد درسی مشترک بوده و تفاوت آنها در 8 واحد درسی است.
مدیریت دولتی در سطح دکترای تخصصی نیز دارای سه گرایش سیاستگذاری (خط‌مشی گذاری)، رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی می‌باشد.

• کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی و تکنولوژی
قرن حاضر، قرن رقابت سرعت، کیفیت و بهره‌وری است و لازمه ادامه حیات سازمان در عصر حاضر، درک زمان و شرایط و برنامه‌ریزی برای استفاده از این تحولات و همگام شدن با آنهاست به این معنی که امروزه نمی‌توان یک واحد تولیدی یا صنعتی پیشرفته و بزرگ را با تکیه بر مدیریت سنتی اداره کرد؛ بلکه باید با استفاده از مدیران کارآمدو اثربخش در بخش‌های مختلف یک سازمان، مانند بخش تولید و یا بخش نیروی انسانی، راه رسیدن به اهداف سازمانی را هموار نمود. یکی از علل عدم موفقیت در بسیاری از صنایع این است که بسیاری از مدیران این سازمانها فارغ التصیل و دانش آموخته مدیریت صنعتی نیستند.

• دروس کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
از جمله دروسی که دانشجویان مدیریت صنعتی در مقطع ارشد می گذرانند می توان به: بررسی مسائل انسانی در صنعت، تحلیل آماری، مدیریت استراتژیک صنعتی، حسابداری مدیریت و ... اشاره نمود. البته دروس تخصصی با توجه به زیر گرایش تعیین می شود. دروسی مانند: سیستم های صف، اصوصل شبیه سازی، مدیریت کیفیت و بهره وری، برنامه ریزی و کنترل موجودی ها و ....

• بازار کار کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی
کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دارای سه بعد اصلی فنی و تکنیکی ، بعد مالی و بعد رفتاری و اجتماعی می باشد که بعد فنی و تکنیکی در دروس تحقیق در عملیات و کنترل پروژه ، بعد مالی در درسهایی مانند حسابداری صنعتی و بعد رفتاری و اجتماعی در دروس رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی و تئوریهای مدیریت مورد توجه قرار می گیرد؛ البته برخی از دروس این گرایش مانند مدیریت تولید و عملیات به هر سه این ابعاد می‌پردازد. فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی می توانند در قسمتهای مدیریت تولید، اداره حفاظت فنی و قسمت کنترل کیفیت کالا مشغول بکار شوند. این مدیران آموزش دیده توانایی فعالیت در امور مربوط به مدیریت و کنترل پروژه را دارند و با تسلط بر نرم افزار های این رشته می توانند بازار کار بسیار جذابی داشته باشند.

• ادامه تحصیل در گرایش مدیریت صنعتی
کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دارای دو زیر گرایش است: مدیریت تولید و تحقیق در عملیات که گرایش تحقیق در عملیات از چمله گرایش هایی است که در بسیاری از دانشگاههای امریکا و کانادا در دانشکده های مدیریت ارائه می شود. دانشجویان گرایش مدیریت تولید نیز می توانند آینده آکادمیک روشنی داشته باشند.

• کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی- انتقال تکنولوژی
این گرایش به دنبال پرورش کادر متخصص در یکپارچه سازی علوم پایه و مهندسی و دانش و روشهای مدیریت است. این گرایش، یک تخصص بین رشته ای می باشد که میان علوم مختلف از جمله علوم طبیعی ، اجتماعی ، تجزیه صنعتی، تئوری کسب و کار و مهندسی ارتباط برقرار می نماید.
 

payan-nameh-arshad-karshenasi3



انجام پایان نامه ارشد مدیریت
• کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
با گسترش جهانی شدن و بالتبع افزایش استفاده از فناوری اطلاعات در سازمان ها، بسیاری از سازمان ها با حجم انبوهی از داده ها در سازمان مواجه می شوند که از یک سو برای استفاده از آنها به فیلتری صحیح نیارمندند تا بمباران اطلاعاتی نشوند و بتوانند از اطلاعات مربوط استفاده نمایند و از سوی دیگر سهل انگاری و غفلت از داده های موجود می تواند به عدم کارایی سازمان منجر شود، لذا در ساده ترین تعریف مدیریت فناوری اطلاعات عبارتست از استفاده از داده های موجود در سازمان جهت تصمیم گیری صحیح و بموقع.

• دروس کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
دروسی که در کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات غالبا ارائه می شود عبارتند از: امنیت اطلاعات، امنیت داده، داده کاوی، مدیریت زنجیره تامین؛ تجارت الکترونیک، مدیریت سیستم، مدیریت چرخه‌عمر محصول، مدیریت دانش و ...

• بازار کار کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات با تسلط به مباحث تئوری مدیریت و منابع انسانی، همچنین با فراگیری مباحث تخصصی و آشنایی با دروس کامپیوتر و IT ، امکان برقراری ارتباط با سطوح عملیاتی و هدایت موسسات تولید کننده نرم افزار یا واحدهای نرم افزاری از سازمانهای بزرگ را خواهند داشت. البته بازار کار این دانش اموختگان گاهی با مهندسین فن آوری اطلاعات هم پوشانی دارد.

• ادامه تحصیل در گرایش مدیریت فناوری اطلاعات
زیر گرایش های این رشته عبارتند از: نظام کیفیت فراگیر، مدیریت منابع اطلاعاتی و سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته. در خارج از ایران رشته مدیریت فناوری اطلاعات ممکن است در دانشکده های فنی و مهندسی که مربوط به مهندسی کامپیوتر هستند ارائه شود و یا دانشگده جداگانه ای با عنوان MIS داشته باشند.

• کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی
مدیریت کارآفرینی عبارت است از هشیار بودن و گوش بزنگ بودن افراد برای شکار فرصت هایی که ممکن است کمتر کسی به آن فکر کند. هدف از اجرای دوره کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز مدیریت فعالیتهای کارآفرینانه در بخش خصوصی و بخش عمومی است. چنانچه داوطلبان کارشناسی ارشد کارآفرینی دارای تجربه کار عملی در یکی از بخشهای خصوصی، عمومی و دولتی باشند دروس برایشان بسیار جذاب تر و عملی تر خواهد بود.

• دروس کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی
این رشته دارای 18 واحد درس اصلی است و دروس تخصصی با توجه به گرایش تعیین می شود. از جمله دروسی که دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت کارافرینی خواهند گذراند عبارتند از: مدیریت استراتژیک کارافرینی، طراحی و تدوین طرح کسب و کار، مدیریت نواوری و تکنولوژی سازمانی، حسابداری صنعتی و ... اشاره نمود. البته دروس تخصصی با توجه به زیر گرایش تعیین می شود.

• بازار کار کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی
دانش آموختگان کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی بعنوان مدرس، مدیران سازمان ها، پژوهشگران و متخصصین مدیریت کارآفرینی با دانش و مهارت و نگرش کارآفرینی وارد عرصه های اقتصادی – اجتماعی کشور شده و به تسریع روند توسعه پایدار ملی کمک نمایند. البته با توجه به جدید بودن این گرایش در مقایسه با سایر گرایش ها، فارغ التحصیلان این گرایش آینده آکادمیک خوبی خواهند داشت و می توانند در این حوزه به تدریس به عنوان استاد دانشگاه، تدوین مقاله و تالیف کتاب بپردازند.

• ادامه تحصیل در گرایش مدیریت کارآفرینی
گرایش های کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی عبارتند از گردشگریف کسب و کارجدید، کسب و کار الکترونیکی، فناوری اطلاعات، بین الملل ، توسعه و گرایش سازمانی. در حال حاضر دوره دکترای مدیریت کارآفرینی در داخل کشور فقط در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ارائه می شود

• کارشناسی ارشد مدیریت مالی
کارشناسی ارشد مدیریت مالی قبل از سال 1388به عنوان یکی از گرایشهای مدیریت بازرگانی محسوب می شد و برای کنکور نیز دروس یکسان با ضرایب یکسان داشتند؛ اما به لحاظ اهمیت جریانهای مالی سازمانها و تاثیر این جریانها بر موفقیت و سود آوری سازمانها و مباحث جدید سرمایه گذاری از سال 1388 به یکی از گرایشات مستقل کارشناسی ارشد مدیریت تبدیل شد. دروس تخصصی جدیدی که پس از تفکیک، برای قبولی در کنکور این گرایش معرفی شد عبارتند از مدیریت ریسک و حسابداری مالی و صنعتی که فارغ التحصیلان حسابداری با این دروس آشنا بوده و در مباحث حسابداری تسلط بیشتری نسبت به مدیریتی ها دارند، بنابراین حسابداری ها آمار قبولی خوبی در رشته مدیریت مالی دارند.
انجام پایان نامه ارشد مدیریت

• دروس کارشناسی ارشد مدیریت مالی
از جمله دروسی که دانشجویان مدیریت مالی در مقطع ارشد می گذرانند می توان به تجزیه و تحلیل صورت های مالی،مدیریت مالی پیشرفته، سازمانهای پولی و مالی، بازار پول و سرمایه و ... اشاره نمود.

• بازار کار کارشناسی ارشد مدیریت مالی
فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث تئوری مدیریت مالی در حوزه های مختلفی همچون سرمایه گذاری و بانکداری، بیمه و مدیریت ریسک و مهندسی مالی(ارایه روشهای نوین مالی) تامین مالی و اعتباری و ... می توانند در مشاغل مرتبط سازمانی از جمله معاونت مالی (در مفهوم جدید آن ) و معاونت سرمایه گذاری و تامین مالی اعتبارات مالی در بانکها و ارزیابی اقتصادی پروژه ها و شرکتهای سرمایه گذاری و بورس اوراق بهادار و غیره مشغول بکار شوند. این رشته در حال حاضر دارای آینده شغلی بسیار مناسبی می باشد و اقبال زیادی به این رشته وجود داشته است.

• ادامه تحصیل در گرایش مدیریت مالی
رشته کارشناسی ارشد مدیریت مالی در حال حاضر فاقد گرایش می باشد ولی ممکن است که درآینده نزدیک به لحاظ تخصصی شدن مباحث آن دارای گرایش شود. با توجه به دروس گرایش مدیریت مالی، انتخاب این گرایش برای ادامه تحصیل به افرادی پیشنهاد می‌شود که اولاً دارای پایه محاسباتی و تحلیلی قوی بوده و ثانیاً رشته مقطع کارشناسی آن‌ها مدیریت مالی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی یا حسابداری باشد، چرا که احتمال موفقیت این دسته از افرد در این رشته بیشتر است. امکان ادامه تحصیل در این رشته تا مقطع دکترا هم در ایران و هم در خارج از کشور وجود دارد؛ اما در حال حاضر در ایران فقط دانشگاه تهران ارائه دهنده دوره های دکتری مدیریت مالی با گرایش های مهندسی مالی، بانکداری، بیمه و حقوق مالی است.

• وضعیت ادامه تحصیل در رشته ارشد مدیریت
ادامه تحصیل فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مدیریت در مقطع دکتری، در بسیاری از دانشگاههای داخلی امکان پذیر است. برای مثال دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه امام صادق، دانشگاه الزهرا، دانشگاه فردوسی مشهد و .... برای گرایش های مختلف دکترای مدیریت دانشجو می پذیرند.
فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مدیریت می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری از دانشگاههای مختلف خارج از کشور نیز پذیرش بگیرند. چنانچه در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت، در دانشگاههای معتبر داخلی درس خوانده باشید راه کم پیج و خم تری در پیش خواهید داشت. دوره های دکتری اغلب دانشکده های مدیریت در خارج از کشور شامل گرایش های زیر است:
مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک (سیاستگذاری)، مدیریت بازاریابی، مدیریت تولید، مدیریت منابع انسانی و حسابداری.

انجام پایان نامه ارشد مدیریت
- تحصیل به شیوه آموزش محور در آزمون کارشناسی ارشد مدیریت
در همه دوره های روزانه، شبانه، پیام نور و مجازی در چند سال اخیر شیوه تحصیل آموزش محور نیز اضافه شده که در این شیوه تحصیل در این شیوه با محوریت آموزش و به صورت واحدهای درسی و بدون پایان نامه بوده که گذراندن حدا قل 2 و حداکثر 4 واحد سمینار (تحقیق و تتبع نظری) الزامی است و در سایر موارد عیناً مطابق آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته می باشد.
از مهم ترین نگرانی های افرادیکه دوره آموزش محور را انتخاب کرده اند این است که ایا برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری به مشکل می خورند یا خیر. در پاسخ به این سوال ذکر این نکته ضروری است که هیچ منع قانونی برای ادامه تحصیل این داوطلبان در مقطع دکتری وجود ندارد و تنها تفاوتی که هست، عدم وجود پایان نامه برای دوره آموزش محور است لذا دانشجویان این دوره برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا ( که برای دکتری سابقه پژوهشی بسیار بسیار اهمیت دارد) می بایست در زمینه پژوهشی تلاش بیشتری نمایند تا بتوانند در عرصه رقابت برای پذیرفته شدن در مقطع دکتری، موفق باشند.
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
- نرم افزارهای تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت
• نرم افزار Edrawsoft Edraw Organizational Chart
• نرم افزار COMFAR III Expert
• نرم افزار Microsoft Project
• نرم افزار Primavera
• نرم افزار business plan pro

 

payan-nameh-arshad-karshenasi4


انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
- بازار کار کارشناسان ارشد مدیریت
به جرات می‌توان گفت چنانچه یک فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت، طی تحصیل به خوبی مطالعه و تحقیق کرده و مهارتهای رشته اش را آموخته باشد، هرگز بیکار نخواهد ماند و بازار کار برای وی اشباع نخواهد شد؛ چرا که امروزه سازمان ها برای این که در مقایسه با رقیبان بتوانند، کالا یا خدمات را در زمانی کمتر، با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به مشتریان تحویل دهند، به مدیرانی لایق نیاز دارند و این امر مستلزم فعالیت صحیح در شرایط و حوزه های مختلف تصمیم گیری است. فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد مدیریت با گرایشهای متفاوت می‌توانند پس از اتمام تحصیلات، مسئولیتهای متفاوت مدیریتی را در سطوح مختلف سازمانی به عهده گیرند و با اتکاء به دانش و مهارتی که کسب نموده اند می تواند در طیف وسیعی از سازمانها مانند سازمان های تجاری، تولیدی، مالی ، بانک‌ها ، شرکت های بیمه، سازمانهای حسابرسی و موسساتی که با تجارت خارجی سر و کار دارند فعالیت نمایند.
 

payan-nameh-arshad-karshenasi5

  • علی فاتحی