سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

نمونه سوالات حقوق اساسی

علی فاتحی | سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ب.ظ

خلاصه ی کتاب حقوق اساسی 1 ( خسروی ) + تست

دسته: حقوق
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 3384 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 16

مخصوص دانشجویان رشته حقوق پیام نور

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

توضیحات:
خلاصه کتاب حقوق اساسی 1 تالیف دکتر حسن خسروی از انتشارات پیام نور در قالب فایل pdf و در حجم 16 صفحه، به همراه نمونه سوالات پایان ترم ادوار گذشته دانشگاه پیام نور  با پاسخنامه، مناسب برای دانشجویان رشته های حقوق، حقوق بین الملل و علوم سیاسی با کد رشته های 1223022 و 1223010

محتویات بسته :
- نکات مهم و پرتکرار فصول مختلف کتاب در فایل pdf و در حجم 16 صفحه (300 نکته جامع )
- نکات کلیدی ویژه جمع بندی در قالب فایل pdf و در حجم 12 صفحه
- تست های طبقه بندی شده جامع در قالب فایل pdf و در حجم 22 صفحه با پاسخ نامه کلیدی
- بانک نمونه سوالات ادوار گذشته :
نیمسال دوم 96-95 با پاسخ نامه کلیدی ( جدید )
نیمسال اول 96-95 با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال دوم 95-94 با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال اول 95-94 با پاسخ نامه کلیدی
تابستان 1394 با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال دوم 94-93 با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال اول 94-93 با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال دوم 93-92 با پاسخ نامه کلیدی

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید


  • علی فاتحی

خانم‎ها، این لباس‌ها را در مراسم عروسی نپوشید!

علی فاتحی | يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۰ ب.ظ

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: به همان اندازه که باید بدانید برای یک مهمانی عروسی چه لباسی مناسب پوشیدن است، اینکه چه لباس ‌هایی را نباید بپوشید هم اهمیت دارد. جشن عروسی یکی از مراسم بسیار رسمی است که باید برای ظاهر خود سنگ تمام بگذارید.

اگر چه هر شخصی سلیقه منحصر بفرد خود را دارد اما برخی از لباس ها و اکسسوری ها هستند که باید از پوشیدن آنها در چنین مراسمی خودداری کنید. اگر شما هم می خواهید بدانید که این لباس ها کدامند، در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

خانم‎ها، این لباس‌ها را در مراسم عروسی نپوشید!

  • علی فاتحی

دکوراسیون خاکستری، قصه شنیدنی خانه‌ای معاصر در ولنجک!

علی فاتحی | دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ق.ظ

وبسایت چیدانه: من معتقد هستم که رنگ‌ها همه حرفی برای گفتن دارند؛ روشن و تیره، گرم و سرد، همگی برای ایجاد حسی در ما خلق شده‌اند. خاکستری از دسته رنگ‌هایی است که در پس آن هزار راز و سخن پنهان شده است. خاکستری را که به خانه آوردیم؛ یعنی زندگی هنوز چیزهایی برای جستن، کشف کردن و لذت بردن دارد!

دکوراسیون خاکستری، قصه شنیدنی خانه ای معاصر در ولنجک!

دکوراسیون خاکستری منزل آقای طالبی در یک نگاه

تعداد افراد خانه: ۲ نفر
شغل صاحبان خانه: سعید طالبی/ مدیریت تجارت و کسب کار MBA و طراح داخلی - مرتضی طالبی/ هنرمند، نقاش
موقعیت: تهران، ولنجک
متراژ: ۱۶۵
ملک شخصی
تعداد اتاق‌خواب: ۳ عدد
تعداد سرویس: یک سرویس میهمان، سرویس و حمام اصلی
سبک دکوراسیون: کانتمپورری
رنگ‌های غالب: خاکستری و قهوه‌ای
مدت‌زمان طراحی و بازسازی: حدود ۵ ماه
هزینه: حدود ۴۰۰ میلیون تومان

  • علی فاتحی

گواهی ارزش افزوده چیست؟

علی فاتحی | دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ


یکی از مسائل مهم در اجرای نظام مالیات بر ارزش افزوده گرفتن مجوز فعالیت در این نهاد مالیاتی میباشد، یکی از این مجوزها گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده است .شاید عده زیادی از فروشندگان کالا و یا ارائه کنندگان خدمات هنوز با این گواهینامه آشنایی نداشته باشند ولی در صورتحساب های خود مالیات را محاسبه کرده و از خریداران دریافت می کنند .در صورتی که بعد از اتمام مراحل ثبت نام و تکمیل پرونده مالیاتی در سازمان مالیات بر ارزش افزوده ، اشخاص حقیقی و یا حقوقی باید مجوز لازم جهت اعمال قانونی را داشته باشند ، در غیر این صورت دریافت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده غیر قانونی است و باید از صورتحساب فروشندگان کسر گردد. دریافت مبلغ فوق فقط با مجوز سازمان مالیات بر ارزش افزوده و تحت عنوان گواهینامه ثبت نام قابل اجرا است .بعد از ثبت نام نهایی و ارائه اظهارنامه دوره ۳ ماهه مالیات بر ارزش افزوده می توانید نامه ای بنا به درخواست آن سازمان تنظیم نموده و جهت گرفتن مجوز فوق اقدام نمایید . در حال حاضر در برخی از ادارات سازمان مالیات بر ارزش افزوده به غیر از مراحل فوق اشخاص را ملزم به گرفتن تاییدیه ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیاتهای مستقیم می کنند .
طبق این دستور هریک از اشخاص حقیقی و حقوقی در پایان هر دوره ۳ ماهه باید خرید ها و فروش خود را در نرم افزار online یا offline ثبت کرده و در حوزه مشخص شده در منطقه خود ارائه کرده و تاییدیه سازمان مالیات بر ارزش افزوده را دریافت کنند . در غیر اینصورت سازمان مالیات بر ارزش افزوده به هیچ عنوان گواهینامه فوق را صادر نمی کند .
این گواهینامه بنا به تشخیص حوزه مالیات بر ارزش افزوده، بصورت ۶ ماهه یا یک ساله صادر می شود ، که بعد از پایان تاریخ اعتبار اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به تمدید اعتبار از حوزه مالیاتی می باشند .کلیه خریداران موظند هنگام پرداخت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده در صورتحساب فروشندگان ، گواهینامه ثبت نام را از آنها درخواست کرده و پس از رویت آن ، و اعتبار تاریخ ، نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

  • علی فاتحی

۳۰ دقیقه ورزش در منزل بدون نیاز به باشگاه رفتن

علی فاتحی | سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ب.ظ

تمرینات ورزشی,حرکات کششی,تمرینات بدنسازی

۳۰ دقیقه ورزش در منزل بدون نیاز به باشگاه رفتن
۳۰ دقیقه تمرین روی مقاوم سازی و افزایش قدرت بدن تمرکز دارد. بدون نیاز به وسیله خاصی یا باشگاه رفتن ورزش در منزل را تجربه کنید. برای بدست آوردن نتیجه بهتر باید قبل از انجام این حرکات بدن خود را گرم کنید و برای بدست آوردن بهترین نتیجه کمی حرکات کششی هم انجام دهید.

 

این حرکات را سه روز در هفته اول انجام دهید. هر حرکت را ۱۵-۲۰ بار انجام دهید و بدون کوچکترین مکثی به حرکت بعد بروید ( مکث مجاز حدود ۲-۳ ثانیه است). پس از انجام تمام حرکات، به مدت ۶۰ ثانیه استراحت کنید و سپس حرکات را از ابتدا تکرار کنید. اگر احساس می کنید که دو بار دوره کردن حرکات کافی نیست، می توانید حرکات را ۳ بار دوره کنید!


۶ حرکت اول برای مبتدیان و افراد با آمادگی جسمانی متوسط است و ۶ حرکت پایانی برای افراد با آمادگی جسمانی متوسط و عالی مناسب است. حرکات را براساس آمادگی جسمانی کنونی تان انتخاب کنید و نه بر اساس آنچه فکر می کنید باید باشید! (واقع بینانه آماگی جسمانی خود را ببینید!)

  • علی فاتحی