سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

با این ترفندهای آرایشی زیباتر شوید

علی فاتحی | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ق.ظ

حتما شما هم در آرایش، درگیری هایی چون صاف نکشیدن خط چشم یا پخش شدن ریمل را دارید، اما دیگر نگران نباشید. این ترفندهایی که در اینجا برایتان آورده ایم، به شما کمک می کند تا چون یک آرایشگر حرفه ای بر بسیاری از مشکلات آرایشی خود غلبه کنید.

 
با این ترفندهای آرایشی زیباتر شوید

  • علی فاتحی

گیاهان دارویی و تاثیر معجزه آسا برای پوست

علی فاتحی | شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

گیاهان دارویی و تاثیر معجزه آسا برای پوست

سلامت و زیبایی و شادابی پوست آرزوی هر کسی به خصوص خانم ها است. بسیاری از افراد برای زیبا ماندن پوست هرکاری می کنند.  انسان همیشه برای زیبایی پوست و چهره خود و همچنین برای درمان بیماری های پوستی به دنبال بهترین راه ها و درمان های ممکن بوده و روش های مختلف را به کار برده است.

در یکصد سال گذشته گیاهان نقش تعیین کننده ای در درمان بیماری ها از جمله بیماری های پوستی ایفا می کردند اما با پیدایش داروهای شیمایی و صناعی به تدریج نقش آنها کم رنگ شد و آنتی بیوتیک ها و داروهای شیمیایی به طور وسیعی کاربرد پیدا کردند.

در سال های اخیر به خاطر رویکرد مجدد مردم به مصرف داروهای گیاهی و عوارض جانبی کمتر آنها، تعادل مصرف به نفع داروهای گیاهی در حال رقم خوردن است.پژوهش ها نشان می دهند که بعضی از گیاهان در جلوگیری از ریزش مو تاثیر دارند. البته بیشتر این پژوهش ها روی جمعیت کمی انجام شده اند؛ بنابراین نمی توان درباره این نتایج نظر قطعی داد.

طب سنتی یک طب کل نگر است. در مورد ریزش مو اولین قدم تشخیص علت بیماری است و دقیقا بر اساس تشخیص، درمان های متفاوتی اعمال می شود ولی از دیدگاه طب سنتی یکی از عواملی که در رویش مو اهمیت دارد، تغذیه است. اصلاح رژیم غذایی می تواند در رویش و استحکام مو موثر باشد.

در مورد ترکیبات موضعی که در اغلب فرآورده های مو، یکی یا ترکیبی از چند گیاه استفاده می شود که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

* صبر زرد: صبر زرد جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.

* غان: روغن تهیه شده از درخت این گیاه به کاهش ریزش مو کمک می کند و باعث رشد مو می شود. اغلب این گیاه به افرادی که از کم شدن مو رنج می برند، توصیه می شود.

* بابا آدم: این گیاه سرشار از «phytosterois» و اسیدهای چرب طبیعی است که برای حفظ موی سر و رشد طبیعی آن لازم می باشد.

* علف گربه: این گیاه ضد خارش است.

* بابونه: بابونه برای موهای چرب که حاوی شوره سر است، مفید می باشد. علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب اپیدرم، مانع خشک شدن پوست می شود.

  • علی فاتحی

زمان برگزاری آزمون دکتری 96

علی فاتحی | چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۰ ب.ظ

کدام منابع را برای آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سراسری، آزاد و وزارت بهداشت مطالعه کنیم؟



http://up.vbiran.ir/uploads/35714148111964718503_photo_2016-12-07_15-38-45.jpg

 

با نگاهی که به جستجوی یک هفته اخیر  موتور جستجوی گوگل بیندازیم متوجه می شویم اکثریت داوطلبان آزمون دکتری برای ثبت نام آزمون دکتری موارد زیر را جستجو کرده اند پرسش هایی که در مقطع زمانی کنونی از دید داوطلبان آزمون دکتری مطرح است عبارتند از:

زمان ثبت نام دکتری

ثبت نام آزمون دکتری 96

زمان آزمون دکتری 96

زمان ثبت نام آزمون دکتری 96

ثبت نام دکتری 95 دانشگاه آزاد

زمان برگزاری آزمون دکتری 96

زمان ثبت نام دکتری 96

ثبت نام دکترا 95

زمان برگزاری آزمون دکتری 95-96

زمان ثبت نام آزمون دکتری

ثبت نام آزمون دکتری 96

ثبت نام آزمون دکتری 95 دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری 96

آزمون دکتری دانشگاه آزاد 95

ثبت نام دکترا 95

 

 

لذا با توجه به این مهم  سنجش امیرکبیر جهت آسایش و انتخاب درست این داوطلبان عزیز در انتخاب منابع مطالب زیر را به نگارش درآورده است.زمان ثبت نام از روز 3 شنبه 16 آذرماه شروع می شود و لازم است که داوطلبان جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

 

  • علی فاتحی

پردرآمدترین بازیگران زن جهان

علی فاتحی | چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ
معرفی پردرآمدترین بازیگران زن

به گزارش سینماخبر، در فهرست بازیگرانی که بالاترین دستمزدها را دریافت کرده‌اند، ارقام بدون محاسبه مالیات‌ها و عوارض محاسبه شده و دربرگیرنده در مجموع ۲۰۵ میلیون دلار برای ۱۰ بازیگر است.

جنیفر لارنس با دریافت ۴۶ میلیون دلار برای دومین سال پیاپی درمکان نخست بازیگرانی جای گرفت که بالاترین دستمزد را دارند. او تنها برای بازی در فیلم نهایی «بازی‌های گرسنگی» فروشی ۶۵۳٫۴ میلیون دلاری را در باکس آفیس تجربه کرد.

ملیسا مک کارتی با درآمد ۳۳ میلیون دلاری امسال در رتبه دوم جدول قرار داشت. او در بازسازی فیلم «شکارچیان روح» چهره اصلی بود.

  • علی فاتحی

چرا ایرانی‌ها تمایلی به پرداخت انعام ندارند؟

علی فاتحی | سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ب.ظ
«انعام ما یادتون نره!» این جمله آشنا نیست؟ همه ما بارها و بارها آن را شنیده‌ایم. دیدن افرادی که متوقعانه در بیمارستان، هتل، رستوران، تالار پذیرایی، آرایشگاه، پمپ‌بنزین و ده‌ها جای دیگر یقه مشتری را می‌گیرند و طلبکارانه منتظر دریافت انعام هستند به بخشی از زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است.
امتیاز خبر: 36 از 100 تعداد رای دهندگان 1830
هفته نامه تجارت فردا - مولود پاکروان: «انعام ما یادتون نره!» این جمله آشنا نیست؟ همه ما بارها و بارها آن را شنیده‌ایم. دیدن افرادی که متوقعانه در بیمارستان، هتل، رستوران، تالار پذیرایی، آرایشگاه، پمپ‌بنزین و ده‌ها جای دیگر یقه مشتری را می‌گیرند و طلبکارانه منتظر دریافت انعام هستند به بخشی از زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است.
 
مهم نیست چه خدماتی با چه کیفیتی دریافت می‌کنیم. گویی موظف هستیم علاوه بر هزینه ناهار و شام و نوشیدنی یا درمان و آرایش و نظافت مبلغ دیگری هم پیاده شویم، حالا اسمش هرچه می‌خواهد باشد: انعام، شاگردانه، پول شیرینی یا عیدی!
 
این رسم که در بسیاری از جوامع به یک قرارداد اجتماعی تبدیل شده است در واقع یک درآمد غیررسمی است. درآمدی اضافی برای افرادی که اغلب در مشاغل خدماتی کار می‌کنند و ناچارند کم و کسری‌های دستمزد ثابت خود را با دریافت انعام از مشتریان پر کنند. از این منظر، انعام بی‌تردید کارکردی اقتصادی دارد. ضمن آنکه سبب می‌شود کارکنان برای ارائه خدمات بهتر تشویق شوند و انگیزه پیدا کنند. اما این تنها یک روی ماجراست.
 
چرا ایرانی‌ها تمایلی به پرداخت انعام ندارند؟
 
داستان خوش انعام، ماجراهای ناخوشایندی هم دارد. از یک‌سو کارفرمایانی که موظف‌اند حداقل حقوق و دستمزدهای قانونی را برای کارکنان خود مقرر کنند بار خود را به دوش مشتریانی می‌اندازند که قرار است انعام بدهند؛ یعنی دستمزدها را کم تعیین می‌کنند و کارکنانشان را به دریافت انعام از مشتری وامی‌دارند. آن وقت در جایی که ارائه خدمات جزو وظایف افراد محسوب می‌شود، متوقعانه طلب انعام می‌کنند؛ در حالی که انعام وجهی است که باید اختیاری پرداخت شود و نه اجباری.
 
بدتر آنکه به مبالغ اندک هم قانع نمی‌شوند و با ترشرویی یا حتی بی‌ادبی انتظار انعام بیشتری دارند. کافی است پدر یا مادر داماد باشید تا در آرایشگاه یا تالار عروسی هر کسی که از راه می‌رسد به بهانه‌ای از شما شیرینی بخواهد. یا در بیمارستان، هنگامی که منتظر تولد فرزندتان هستید ناچار شوید به نگهبان و مسوول پذیرش و نظافتچی و نیمی از پرسنل مربوط و بی‌ربط، مژدگانی بدهید. یا از کارواش بیرون می‌آیید و متوجه می‌شوید دو برابر هزینه نظافت ماشین‌تان انعام داده‌اید. و در پمپ‌بنزین و پارکینگ و هتل هم از طلبداران انعام در امان نیستید!
  • علی فاتحی