سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

تجربه استفاده از کرم رژودرم Rejuderm Cream

علی فاتحی | شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۲۲ ب.ظ
موضوع بحث

کسسی تاحالا از کرم رژودرم یا آلفا ....

28871 بازدید | 54 پست
کسسی تاحالا از کرم رژودرم یا آلفا استفاده کرده؟ چه جوری بود؟خوب بود؟
این نیز بگذرد...
من استفاده کردم از الفا ، عالی بود
بی ارزشترین نوعِ افتخار...!! افتخار به داشتن ویژگی‌هایی که خود انسان تو داشتنشون هیچ نقشی نداشته، مثلِ : » چهره » قد » رنگ چشم » ملیت » ثروت خانوادگی. . . "از چیزایی که خودت به دست آوردی حرف بزن" از انسان بودنت بگو...
بیشتر ببینید
ﺭﮊﻭﺩﺭﻡ ﺑﺮاﻱ ﺟﺎﻱ ﺳﻮﺧﺘﮕﻲ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩ ﺭاﺿﻲ ﺑﻮﺩ
دشت مان گرگ اگر داشت نمی نالیدم! نیمی از گله ی ما را سگ چوپان خورده!!!!
بیشتر ببینید
ممنون واسه جوش های صورت چی؟ پوست رو هم صاف میکنه واقعا؟
این نیز بگذرد...
بیشتر ببینید
من آبله مرغون گرفتم...میگم اگه خدای نکرده جای زخمی باقی موند استفاده کنم. از کدومش بهتره؟آلفا یا رژودرم؟
این نیز بگذرد...
بیشتر ببینید
الفا عالیه من واسه جای سوختگی استفاده کردم و نتیجه اش خوب بود

تیغ روزگار
شاهرگ “کلامم” را
چنان بریده ، که سکوتم
“بند” نمی آید !
بیشتر ببینید
شیمو جان میشه بگی واسه چی استفاده کردی و چه اثری دیدی که میگی عالی بود؟؟
این نیز بگذرد...
بیشتر ببینید
ﺭﺯﻭﺩﺭﻡ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﭼﻮﻥ اﻭﻝ ﻭاﺳﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ اﻟﻔﺎ ﮔﺮﻓﺘﻴﻢ ﺯﻳﺎﺩ ﺭاﺿﻲ ﻧﺒﻮﺩ ﻭﻟﻲ اﺯ ﺭﮊﻭﺩﺭﻡ ﺧﻴﻠﻲ ﺭاﺿﻲ ﺑﻮﺩ
دشت مان گرگ اگر داشت نمی نالیدم! نیمی از گله ی ما را سگ چوپان خورده!!!!
بیشتر ببینید
هر زخمی رو خوب میکنه جاریم واسه جای زخم تازه ازش استاده کرده بود مگفت همون روز تقریبا خوب شده

تیغ روزگار
شاهرگ “کلامم” را
چنان بریده ، که سکوتم
“بند” نمی آید !
بیشتر ببینید
البته زخمش عمیق نبوده و در حد بریدن با چاقو موقع کار تو اشبز خونه میگفت خیلی عالیه

تیغ روزگار
شاهرگ “کلامم” را
چنان بریده ، که سکوتم
“بند” نمی آید !
بیشتر ببینید
برادرم روی بخییه پیشونی استفاده کرد خوب بود
دستت را بیاور مردانه و زنانه اش را بی خیال دست بدهیم به رسم کودکی اینجا قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم اینجا قرار است با هم بخندیم بر تمام تلخی های سرنوشت اینجا قرار است تکیه گاه گر نتوانیم، چراغ راهی باشیم اینجا قرار است مهربانی کنیم بی آنکه منتی نهیم اینجا میخواهیم خودمان باشیم به دور از تزویر و ریا اینجا قرار است زنگار از دلی بزدائیم دستت را که نه، قلبت را بیاور...
بیشتر ببینید
در ضمن الفا بود
دستت را بیاور مردانه و زنانه اش را بی خیال دست بدهیم به رسم کودکی اینجا قرار است هوای هم را بی اجازه داشته باشیم اینجا قرار است با هم بخندیم بر تمام تلخی های سرنوشت اینجا قرار است تکیه گاه گر نتوانیم، چراغ راهی باشیم اینجا قرار است مهربانی کنیم بی آنکه منتی نهیم اینجا میخواهیم خودمان باشیم به دور از تزویر و ریا اینجا قرار است زنگار از دلی بزدائیم دستت را که نه، قلبت را بیاور...
بیشتر ببینید
ﺭﮊﻭﺩﺭﻡ ﺭﻭ ﻣﻦ ﮔﺮﻓﺘﻢ 35 ﺗﻮﻣﻦ. ﻣﻦ ﺑﻮﺷﻬﺮﻡ ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻢ ﻗﻴﻤﺘﺎ ﻓﺮﻕ ﺩاﺭﻩ ﻳﺎ ﻧﻪ
دشت مان گرگ اگر داشت نمی نالیدم! نیمی از گله ی ما را سگ چوپان خورده!!!!
بیشتر ببینید
بچه ها رژودرم واسه ترک شکمم خوبه ؟
زمانبندی خدا بینظیر است نه هیچگاه دیر نه هیچگاه زود کمی بردباری میطلبد و ایمانی بسیار اما ازرش انتظار را دارد
بیشتر ببینید


برای ترکهای چاقی هم خوبه ؟ ترکهایی که خیلی بزرگ نیستن کسی می دونه؟
پاکت پول ، مگنت و کارت پستال های زیبا.... [smiley]l/l_71.gif[/smiley] http://quiliiing.mihanblog.com/ http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadid=874459&postID=34244313
بیشتر ببینید
من قبل عید دستم بدجور سوخت ابته فقط انگشت شصام عالی بود الفا استفاده کردم
قهر که می کنید مراقب فاصله ها باشید بعضی ها همین حوالی منتظر جای خالی برای نشستن می‌گردند . . .
بیشتر ببینید

الفا رو بلافاصله بعد از زخم میشه استفاده کرد جتی بعد بخیه ولی رژودرم برای جای زخم و تیره شدن بعد بهبوده زخمه
قهر که می کنید مراقب فاصله ها باشید بعضی ها همین حوالی منتظر جای خالی برای نشستن می‌گردند . . .
بیشتر ببینید
اگه همین جوری هم بزنی اثری داره روی پوست؟؟مثلا پوست رو صاف و شفاف میکنه یا فقط واسه ترمیم پوسته؟
این نیز بگذرد...
بیشتر ببینید
الفا برای ترمیمه و ضدعفونی کردن محل زخم و کمک به بهبود و گوشت اضافه نیاوردن و.............. روزدرم هم برای جای ساکار و زخم و جوش دستکاری شده هست که نمونه.
قهر که می کنید مراقب فاصله ها باشید بعضی ها همین حوالی منتظر جای خالی برای نشستن می‌گردند . . .
بیشتر ببینید
بچه ها ..من سال پیش ..به بینیم ضربه شدید وارد شد و بخیه خورده ... الان ردش مثل خراش مونده ....اولش که زخم تازه بود سی اکتیو زدم ..معجزه کرد .... الان برای اون ردش چه کار کنم ...چی بزنم موثره ..با وجود گذشت یکسال؟؟
خدایا ....یک کمی بیا جلوتر ....بیا جلوتر میخوام در گوشت یه چیزی بگم ......من بدون تو و حضور تو میمیرم .......تمام شدم شروعم کن دوباره ...دستمو بگیر و .....
بیشتر ببینید
من برای سوختگی دستم استفاده کردم بعد چند بار استفاده جاش رفت ولی برای صورت با متخصص مشورت کن با صحبت کسی خودتو تو دردسر ننداز
بی ارزشترین نوعِ افتخار...!! افتخار به داشتن ویژگی‌هایی که خود انسان تو داشتنشون هیچ نقشی نداشته، مثلِ : » چهره » قد » رنگ چشم » ملیت » ثروت خانوادگی. . . "از چیزایی که خودت به دست آوردی حرف بزن" از انسان بودنت بگو...
بیشتر ببینید
من واسه بخیه بینیم که عمل کرده بودم میزدم بعد چند روز قرمز شد و حسسیت نشون داد رژودرم زدم البته من پوست فوق حساسی دارم اما دوستم استفاده کرد عالی بود حتما قبلش تست کنید حساسیت نشون نده
مامان رومینا جون تو دفترجه راهنماش هست برا هر زحمی چیکار باید کرد. مثلن برا جای بخیه باید مقدار کرم طوری برداری که بعد ار 2 دقیقه ماساژ کرم محو بشه روزی یک یا دو بار و تا فکر کنم دو ساعت بعد نبایدبمهش آب زد.
من برای جای بخیه بعد از عمل سزارین گرفتم دفترچش هم هست ولی من نفهمیدم دقیق .پس روزی دوبارمامان آروین ؟
ای که در مسجد روی بهر سجود....... سر بجنبد دل نجنبد این چه سود
بیشتر ببینید
این سوال همیشه تو ذهن منم بود همینوجوری بزنیم لک و لوکای کوچیک رو صورتمونو میبره یا صاف میکنه سطح پوستو؟
ممنون مامانی آروین جون

یعنی هیچی ؟؟؟ پوستتون معمولی بود ؟ قیمتش چنده ؟رژودرم؟


پوست من معمولیه بعد چند روز استفاده پوستم خشک شد البته تو دفترچش نوشته اگه پوست مشکلی نداره و صرفا لایه برداری میخواین بکنین طولانی مدت استفاده نشه.
بچه ها من مچه پامو با تیغ بریده بودم قسمته زیادیشم بود خیلی جاش مونده بود از رژودرم استفاده کردم الان خوبه خوب شده
من بیودرما زدم به جای بخیه خوب خوب شد، اصلا معلوم نیست رو پیشونیم بود

فقط 21 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
بیش از آنکه در انتظارش باشی دوستت دارم...
بیشتر ببینید
من برای جای بخیه روی پیشونی دخترم استفاده کردم.الان اثر بخیه محو شده
عطرهای گرون قیمت رو بی خیال.آدم باید بوی اعتماد بده
بیشتر ببینید
سلام بچه ها من خودم ب مدت 2ماه ازرژودرم استفاده کردم3سال پیش قیمتشم 25هزاربود...واس جای حوش های روی لپام ک زیادم عمیق نیستن سطحی ان ولی اصلاجوابی نگرفتم ازش واصلاتأثیرنکرد...هرشب میزدم به صورتم وماساژش میدادم ولی انگارنه انگار...برعکس بخاطرچرب بودنش صورتم جوش هم زد....الکی کسی استفاده نکنه

سلام ببخشید حدود دوماهه پیش روی پوستم چنگ انداخته شد .حالا هم جاش مونده و نمیره ‌.خواستم بپرسم رژودرم بهتره یا آلفا که از بین ببره یا بیش تر ترمیمش کنه .آلفا یا رژودرم بخرم ؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی