سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

مجله اینترنتی,سبک زندگی,سلامت,دکوراسیون,موفقیت,کودک,سرگرمی

سبک زندگی ایرانی

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش

علی فاتحی | شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ب.ظ
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش   برند بوش از قدیم الایام یکی از بهترین و خوش نام ترین کمپانی های تولید لوازم خانگی در سراسر جهان بوده است که در تمام دنیا به کیفیت بالا و عمر زیاد دستگاه ها معروف بوده است. در مبحث برندینگ این مورد رمز موفقیت این شرکت می باشد. زیرا توانسته در ذهن و دل مردم در سراسر دنیا جایگاه خوبی برای خود ایجاد کند و هر جا اسم برند بوش می آید نا خود آگاه مفهوم کیفیت تداعی می شود.
 
نام تجاری بوش، به عنوان برند شماره یک لوازم خانگی اروپا، همواره با ارائه بهترین های لوازم خانگی قصد دارد همیشه در اوج مطلق عملکرد و با داشتن نشان کیفیت غیرقابل مقایسه از سایر رقبا، کمال فنی، نهایت اطمینان برای مشتریان به همراه بیاورد. رابرت بوش موسس این برند همواره حاصل عمل صادقانه را از درآمد موقتی بهتر می‌دانست برای همین است که برای ۱۳۰ سال محصولات برند بوش دارای کیفیت غیر قابل مقایسه، کمال فنی و قابلیت اطمینان برای مشتریان بوده است.


 
این شرکت برای بهترین بودن به این موارد اکتفا نکرده و همه روزه سعی دارد با استفاده از فناوری های نوین ، امکانات بهتر و بیشتری به خریداران ارائه دهد . به عنوان مثال در مورد ماشین های لباسشویی بوش مدام در حال بروزرسانی تکنولوژی هستند. اندازه‌گیری مواد شوینده توسط دست از هر ۱۰ مورد ۹ مورد به صورت اشتباه اندازه‌گیری می‌شود. فن آوری جدید I-DOS مواد شوینده مایع را به صورت خودکار با توجه به نوع و مقدار لباس‌ ها به فرآیند شستشو می ‌افزاید. این اندازه‌ گیری دقیق هم مصرف مواد شوینده را کاهش می ‌دهد و هم کیفیت لباس‌ های شسته شده شما را بالا برده و از همه مهم‌ تر دوستدار محیط زیست می ‌باشد. این فقط یکی از هزاران مثال در مورد استفاده از تکنولوژی های جدید تر توسط این شرکت بود که خدمت شما عرض شد.

امروزه در کشور ما نیز مانند سایر نقاط جهان خرید لوازم خانگی بوش از سایت های فروشگاه اینترنتی مهیا شده است. با ورود به سایت معتبر خانه بازار که نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت را نیز دارا می باشد، بهترین و امن ترین خرید آنلاین را تجربه خواهید نمود و کالای مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکنه تحویل خواهید گرفت. از طریق آدرس زیر می توانید به سایت خانه بازار دسترسی پیدا کنید و با سفارشی امن و مشاهده مشخصات محصول به طور کامل خریدی خوب را تجربه کنید: https://khanebazaar.com

نظرات  (۳)

  • مشاوره آنلاین
  • سلام خیلی ممنون از پست خوبتون. 
    متد های تصمیم گیری چند معیاره رو ببینید
    مطالب خوبی دارید ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی